Tuesday, March 23, 2010

Alhamdulilah,dapat kerja baru..

Assalamualaikum..

Hai3,aq sungguh keletihan hari ini.Huhu,aa,aq da dapat kerja baru,kat kedai fon.Alhamdulillah,
Erm,ok gak la kerja kat sini,ye la kedai fon en,bkn wat kerja bnyak sgt un,tapi penat gak ar.
Aq kerja dari pukul 9.30 pagi sampai 9.30 malam.

Alhamdulillah,kali ni tiada halangan untuk aq menunaikan solat.Malahan,aq takyah kuar jauh2 un nak g solat,haha,aq bawa je sejadah sembahyang kat belakang kedai uh(sek bek ada ruang)..

Hurm,tula kat kedai uh lau pekerja aq sorg je la laki.
So mmg dikelilingi perempuan la.Adoy,bnyak tol cabaran
Huh,ye la ua org tak pakai tudung,so cabaran dari segi pandangan uh.Takpe,aq akan cuba untuk menjaga pandangan aq sebaiknya.Huhu.

Selain tu,akak2 uh selamba dek je sentuh tangan aq la,tepuk belakang badan aq la.Adoy.Huh.
Cam tadi,ada akak uh dekat2 ngn aq,pas uh aq wat mengelak ar.Then dia cakap,

"ish takut sangatla aq sentuh dia tu,ada air sembahyang ea?"
"ha,da sentuh pun batal air sembahyang",
*sambil die gelak2

Siot je..huhu.Takpa la,pasnh aq akan cuba mngelak dari perkara tersebut berulang lagi.
Ya Allah kuatkan la iman aq.
Haha,

K,la sok nak keja lagi,aq mmg tak larat nak on9 lagi nh.

Assalamualaikum..

4 comments:

SyDanny~ said...

waa.. cepat tol dpt kje baru.. gudluck eyh
ala, beser la dugaan camtuh, tabah eyh.
dalam pada masa yg sama jalankan tggungjwb sebagai dai'e... huhu

amierul said...

Haha..thanks syed dane,tu la cepat beno aq dapat keja baru..huhu...ok2,,,insyaAllah..takbir!!

nawal said...

meh la kje jdik bibik aku

senang je..
gaji pon 5k

amacam?

amierul said...

haha..nawal2..takpe la..aq da da pat keja ni ok la..huhu