Friday, September 17, 2010

Apa Cita-Cita Aq??

Assalamualaikum..

Dah masuk raya ke 8..
Haha..mood raya beransur-ansur hilang n mood study beransur-ansur datang..
Tapi aq tetap tak study agy..hak3

Masa kecik2 en semua orang ada cita2..
Nanti dalam kelas cikgu tanya:

"Murid2 bila besar nak jadi apa?"

Nanti ada yang dengan bangganya jawab:

"Saya nak jadi cikgu"
"Saya nak jadi doktor"
"Saya nak jadi polis"
"Saya nak jadi artis"
"Saya nak kawin ngn Dato'"

Haha,pape je..
Tapi aq masa sekolah rendah paling tak suka kalau ada cikgu tny soklan2 cam uh,
Sbb aq tak tau apa cita2 aq..
Last2,

"Saya nak jadi cikgu je or pensyarah"

Simple en?

Hak2

Tapi start aq sekolah menengah,aq bertekad nak jadi..

Penyanyi!!

Yelah,dok follow AF ja..
Mana tak terasa nak jadi artis,
Vogue gitu..haha

Mmg aq bertekad ar dr form3,
Pas Spm aq nak g ujibakat Af,
Sebab aq rasa sore aq sedap.
Sangat sedap,korang tak caya ke?

Start F4,
"Tahniah,anda ditawarkan untuk memasuki Kolej Islam Sultan Alam Shah"

Terbantut cita2 aq..hahaha